Första skoldagen

Ja, idag började skolan. Vi började klockan nio, vi satt för det mesta och pratade i klassrummet, eller rättare sagt Anders och Peter (våra mentorer) Vi fick lite papper som föräldrarna ska fylla i och sådär, så fick vi vårt nya schema.
Det var verkligen jätte kul att träffa alla! Vi fick en kort rast efter en stund. När vi kom in, så kom glassbilen, haha. Då fick Palex följa med Anders och hämta. Efter en stund började larmet, då fick vi gå ut och äta glass ochsådär. sen gick vi in. Då fortsatte vi prata. När vi fick lapparna idag när Anders kom och gav mig en lapp sa jag att jag måste få en ledighetslapp då sa han:
- Jaha, så du är redan trött på skolan? hahaha
Det var lite kul. hehe. Sen iaf gick vi ut för vi skulle gå en tipspromenad. Jag gick med Palex, Axel och Hampus. Det var jätte knäppa frågor. hahha.
Efter det åt vi mat i vår nya jätte fina matsal. För de var den verkligen! Great! Vi fick hamburgare.
Efter lunchen hade vi rast, när vi kom in igen, pratade vi än en gång om skolan och såntdär viktiga saker.

Efter skolan gick jag, Jeppe, Palex, Amanda, Miranda, Axel, Hampus och hem till mig. Vi satt och pratade om skolan och sådär. Kul kul!

Dagens Outfit:


Imorgon ska vi vara på lövstabadet hela dagen. Så det blir nog bad! Kul kul. Riktgit soft med en hel dag på lövsta och bara inte göra något. Vi ska vara där halv tio, sen slutar vi två! Wohoo
På onsdag ska vi till skansen, så det blir också soft och kul! tihi :)
På torsdag ska skolan ha OS. hehe! det blir nog kul
på fredag börjar vi med vanliga lektioner. det är bra att vi börjar med det på fredag faktist! :D yeahj!

kärlek

Kommentarer
Postat av: Tobias

nice pose ;D

2008-08-18 @ 21:09:31
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Tobias

svar: fan va gött :D

2008-08-18 @ 21:31:46
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Tobias

svar: jao toppen :D

2008-08-18 @ 21:50:24
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0