dagens

Idag var det skola. Dubbel lektion i no på morgonen, det var lite trögt faktist. Men vår Lärare är lite sjuk i huvudet, haha. Han är rolig faktist.

Idag bestämde vi ju tid på teatern. Vår nya teater lärare är jätte tråkig. Saknar vår gamla lärare. Men men.

Dagens outfit


Imorgon ska vi ha skolfoto. Så har vi dans och drama imorgon också, det ska bli kul kul! :D hihi

Pratade med min morbror för en stund sen. Jag ska få spela in låtar nästa onsdag! Jag är sjukt glad! WIIIIIIE!! :D
Ska spela in låtar hos hans kompis, som har en studio. Så dom ska spela när jag sjunger. tjohoo

kärlek


Kommentarer
Postat av: Tobias

Snygg outfit :) vilken cool tröja!!

2008-08-25 @ 21:22:29
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0