victoria skriver

Hallå på alla ute i världen. Såg denna bild på Palexz blogg x)) Så jag måste bara lägga in den!!
 Klicka för att stänga bilden
Det är Jessica och.. vänta ska bara gå och fråga jessica vad han heter... okej hon står precis bredvid mig och garvar, hon kan itne kontrollera sig och, och sedan var den en sak som jag inte får srkiva av Jessica Pessica. Idag ska hon föresten äta och sova hos mej, så inget mer av henne i kväll för er :P, mouhahahhahahhahh- jaja. åter till vad han hette, han heter typ axel!

Kommentarer
Postat av: LinnéaK

Hej :)
Tänkte bara säga att om du har tid å lust får du jätte gärna lyssna på mig, sjunger & spelar, i min blogg.
Ha en bra fredag!

2008-04-11 @ 16:49:08
URL: http://LiinneaK.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0