våår! :D

hejsvejs!

det är verkligen vår väder ute, så otroligt skönt! wiee

igår hade ju mirada tjejmiddag, det va jätte kul
när vi kom dit allihopa åt vi, köttfärspaj, mums!
efter det gick vi ut, vi var typ ute i en timme kanske, då hittade vi en kundvagn, haha.. jag satt på den, så körde amanda, vi var långt före alla andra, det va jätte kul, jag och amanda sjöng då, eller jag skrek iaf, hehe ;p det va jätte kul iaf. :)
sen så åkte vi linbana, hahahahah :D
sen blev det så kallt så då gick vi in.
jag, miranda och maja gick och hämtade efterrätten i deras garage.
sen kom kevin och brayan i vår klass, då gick amanda och maja ut till dom och pratade en stund, medan vi väntade så dansade miranda sin jätte fina dans, hahahaha, jätte roligt, sen kom palex, hon hade spelat träningsmatch, :D då var vi alla samlade. då åt vi efterrätten, väldigt gott var det´. vaniljsås med daim bitar i, men allt var liksom fryst, så det blev som glass.
då när vi var klara fick jag min skrattattack, när jag skulle berätta en rolig sak, hehe
efter en stund gick vi in till mirandas rum och pratade, myspyys :) sen sjöng alla en låt.
amanda sjöng hela kvällen, jag är hennes största fan (; hihi
sen blev klockan plöstligt 11, då var det dags att åka hem. Amanda åkte med mig, vi satt och prata hela vägen, länge sen jag satt och pratade med henne själv, så det va great :)
amanda snälla, kom tillbaka till 8an, saknar dej jätte mycket!!

nu får man inte träffa miranda på en vecka, nehepp. det kommer bli så tyst i skolan, men men.

ha en treevlig lördag i det härliga vår vädret! <33


Kommentarer
Postat av: Anonym

saknardig som fasikeeeeeeeeeeeen jessica !
Längtar tills vi ses igen . ÄLSKARDIG GMN ! §§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§

2008-04-05 @ 12:20:59
URL: http://amanduz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0