torsdag

hejjjjjsan! :)

idag på dramat var det så himla kul alltså, vi var i tre gupper, så fick alla grupper varsitt papper, fast det stod samma sak på båda. jag var med albin, palex och emily :), på pappret stod det att det skulle vara en familj, mamma pappa och två döttrar, familjen hade jätte dålig ekonomi, mamman och pappan hade fått sparken på sina jobb, den ena dottern var 21 år och hon var gravid, i fjärde månaden, men hade inte sagt något till föräldrarna. den andra dottern som var 17 år gick i gymnasiet, men hon var inte så duktig, hon var inte så självsäker, hon tjatar om att få åka till England för att jobba som au pair, hon fick jag vara. emily var den andra dottern, palex fick vara mamma, albin fick vara pappan.
vår scen blev grymt rolig, haha.., jag stod och tjatade om att få åka till egnland, jag fick för albin, men inte för palex, så stod jag och palex och skrek på varandra, jätte kul, så kom alla problem på en gång då helt plöstlit säger emily att hon är gravid och har gift sig, så fortsatte alla att vara typ sura på varandra och bara skrek till varandra.  riktigt kul alltså :D hahahaha!
alla andra grupper som gjorde scenen var också jätte roliga.

Maja tog massor med kort idag också, till vårt bildspel som vi ska visa i nian. alltså vi ska ta massor med kort nu i 7an, 8an, och 9an, så göra vi allt till ett bildspel, sjukt kuuuuuuul! :D hehe

 
lägger in en bild från vår disney konsert, när jag och albin sjöng en helt ny välrd! :)

pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0