tjena.

heejhej :)

idag är det fredag faktist, idag har de ju varit sommar typ, otroligt härligt alltså! ME LÖVE!
idag grillade vi för första gången, pappa blev ju klar med verandan iförrigår typ så det blev kanoners bra. Riktigt gott med grillat, har längtat efter det så himla mycket, så när jag satt där på verandan med det grillade köttet och potatisgratängen så var jag så glad, tihi. me like a loot!

var i vällingby med Palex, Miranda och therese idag efter skolan, det va skoj. så kul att Miranda va i skolan idag, vi hade det så kul på lunchrasten alltså :D hahaa <3
så när vi satt på donken var det så kul, skrattade rätt mycket iaf, hahahahah!! ;D

vi hade samhällkunskaps prov idag, kuuul! NOOOOOOOT!! det gick väl halvbra för mig. men jaja..

Amanda var precis här en liten stund :), vi sjöng Singstar och skrattade som vanligt :)<33

ska nog sätta mig i min lilla soffa och titta på vänner, haha jag är verkligen ett vänner-freak

PUSS

/ j

Kommentarer
Postat av: miranda

haha, vi åt oxå grillat!!!! med ris:/
älskar dig jessica persika!

2008-04-26 @ 17:33:19
URL: http://mirandaw.blogg.se
Postat av: Victoria

du sa inte att ni mötte mej, (BUHU)

2008-04-26 @ 18:49:15
URL: http://victorial.blogg.se
Postat av: Maja

Fan va kul det va när Miranda dansade till buttoms jag har lagt ut den på pea föresten

2008-05-05 @ 19:46:30
URL: http://majapern.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0