tjena!

har precis gjort biologi läxan som vi har till imorgon, det är om maskar, så himla äckligt , blää :S


igår var min mormor, moster, morbror låtsas morfar och min låtsas morfars son här som bor i USA, :) det va kul att träffa alla, älskar min släkt mycket <3
sa till laila, min moster att jag hade sjungit min låt för kalssen, då sa hon att hon ville höra, men jag ville inte sjunga, sen började vi prata om något annat, efter några minuter sa jag någonting om min låt till mamma, då sa laila; snälla jessica, sjung nu! :)
mormor stod också där så ja, det var bara att sjunga på, jag ställde mej i ett hörn för jag vill inte sjunga framför dom, men jag stod ändå i samma rum som alla, så började jag sjunga, när jag var klar så gick jag fram till dom, alla aploderade, hehe .. då stod karim min morbror där också, han hade hört mej när han var på övervåningen i mitt rum, så han hade kommit ner, och det visste jag ju inte så.. :P laila ville höra en gång till då kom min låtsas morfar och yasser, hans son ner också, så sjöng jag igen, hihi , det va kul att sjunga för dom :)
tack alla! <3 speciellt moster och morbror <3 :)

bild på mej och morbror :D

ikväll är det American idol, wie!

ha en trevlig kväll! puss

Kommentarer
Postat av: Victoria

huhu på dej. du vill ju aldrig sjunga för mig din lilla kamel, (

2008-04-15 @ 16:27:05
URL: http://victorial.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0