länge sen..

heejsan :)

Länge sen jag skrev.
Idag var det en vanlig dag, var i skolan lite tidigare för att jag skulle öva på min låt som jag skulle sjunga på musik lektionen, Maja och Emily var också med :)
jag fick sjunga sist, det var Maja först, sen Albin, sen Erica, Emily, och sist men inte mist, Jag, haha ;p
Efter jag hade sjungit satte jag mej bara pladask på golvet framför alla. Alla sa något om min sång, det va bra saker som alla sa rill mej, blev jätte glad! <3 :) Linn började gråta, när hon sa att hon grät så fick jag lite tårar i ögonen, Palex sa att hon höll på att gråta, <33 När jag sjöng var det tydligen bättre än vad jag trodde, det är inte ofta någon börjar gråta när jag sjunger. hihi :)
Innan Ablin skulle sjunga, eller rappa som han gjorde, när han skulle sätta in skivan som han hade med bakrundsmusik så hjälpte Henrik honom, så rätt som det va så Henrik; YO!
Alla garvade så mycket, det var så jäkla kul! :D:D hahaha
Albin körde When I'm gone - Eminem, han gjorde den grymt bra!
älskar låten <3 :D

Nu är pappa klar med vår veranda på framsidan, så är han också klar med staketet, wohooo! så på lördag ska vi grilla :D:D:D:D:DHAPPY! snacka om sommarkänsla!
jag längtar så otroligt mycket till underbara sommaren :)

<3puss

Kommentarer
Postat av: Victoria

JESSICA, du kan väl inte säga sist men inte minst. du är väl minst x)) (haha, nu var jag taskig)

2008-04-26 @ 18:48:31
URL: http://victorial.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0