hiihi

hejsan!

det första jag tänkte på imorse när jag vaknade var; jaha, nu börjar en ny vecka i skolan.. men det är helt sjukt, för veckorna går så himla fort, först är det måndag sen fredag helt plöstligt, så det är faktist bra :), bara att helgerna går ju dubbelt så snabbt, men det känns ändå som man hinner med allt iaf!

det var så otroligt tyst utan miranda idag alltså, men det visste vi ju alla att det skulle bli, men ändå, saknar henne redan! hon kommer till skolan nästa måndag, yeah! ;)

nu är min mormor, moster, morbror och låtasas morfar i turkiet, lyckos dom säger jag bara!!, vill också vara där, i solen, värmen. på söndag kommer dom em, så då ska dom hem till oss och äta lite middag, dom kommer vara jätte bruna då, jag är avunsjuk! hihi. min låtasas morfars son är också med, han bor i USA, träffade honom för några månader sen, så det ska bli jätte kul att träffa honom igen, när jag pratade med honom i telefon i fredags sa han att han hade en överaskning till mig, undrar vad det kan vara? (:
saknar alla iaf! <3 min ''normala'' släkt! hahaha

nu måste jag titta lite grann på engelska läxan,

slänger in en liten bild på mej, tagen innan mirandas tjejmiddag


pusspuss!

Kommentarer
Postat av: Victoria

i löv yo jessiccccca

2008-04-08 @ 18:15:32
URL: http://victorial.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0