!

heeejjsan :)

Jätte skönt att sluta 12 idag, hade bara tre lektioner, eller tre och en halv, för vi hade bara engelska i en halv timme, det va skönt.. hehe
efter sista lekionen som var slöjd gick jag och beckis hem till henne och åt lite lunch, så pluggade vi till matteprovet som vi ska ha imorgon så pluggade jag också till vårt läxförhör på samhällskunskap om lag oh rätt.
sen åkte jag, beckis och palex till vällingby för att kolla upp skoltröjor, det gick great ;) haha


denna sak i mitt hår gjorde maja idag på slöjden :) hihi
<3

pussohej!

/ j

Kommentarer
Postat av: Maja

Haha men gud har du kvar den? jag kan göra en fin på dej nån gång med riktig tråd.. Det är inte lika fins med garn haha

2008-04-16 @ 20:58:06
URL: http://majapern.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0