tisdag!

HEJHEJ! :)

sitter här på stolen, och har så förbaskat ont i ryggen, det gör jätte ont! :( , tror jag har ont bara för jag satt så konstigt igår när jag läste i min säng, + att jag läste i en och en halv timme, haha.., hoppas det går över!
tack så mycket för masseringen sara.l (:

tränade till lucia idag med niorna, gud vad dom sjunger otroligt bra, imorgon ska vi också träna till lucia, på morgonen, det ska bli kul, för det låter så fint när dom sjunger.
vi har julavslutning nästa torsdag, då ska vi några tjejer göra en liten julteater, haha.. det kommer bli kul, hoppas alla kommer skratta iaf, jag kommer iaf garva åt mej själv, för jag ska vara tomte, hahahahaha! :D kul jul, liksom.

nej, nu måste jag duscha, så jag inte missar joey, sen blir det vänner, sen ugly betty , senare, desperate housewives

PUSS&KRAMAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0