måndaaaaaaaaaaag!

hejsan svejsan i lingonskogen! haha

usch, jag har jätte ont i halsen just nu, jag har skrattat för mycket idag, haha!
idag tittade vi på åttornas jul musikal, den va jätte bra, dom var jätte duktiga, verkligen..., men stakars dom, henrik vår musiklärare var sjuk, så dom fick sjunga utan piano, men det gick jätte bra för dom ändå, tycker jag.

jag är verkligen jätte trött, jag somnade typ vid två känns det som, jag gick och la mej halv elva, tittade på bästa filmen; love actually <3
jag kunde verligen inte sova.

längtar så himla mycket till lördag när roligaste morbror ska komma hit, wohoo! :D

måste läsa ut linas kvällsbok till nästa vecka, haha.. (:

aja, hejdå.., ha det bästaste! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0