Börja hata istället

Jag kanske ska sluta vara så positiv till allt. Och börja hata istället. Då kanske allt kommer bli bra istället. Hmm., ja ni. Vettefan. haha nää fy fan va deppigt det blev. Älskar allt och alla! Nej men alltså det går så jävla dåligt för alla runt omkring mig och det är verkligen helt sjukt att det har gått så jävla långt. Alla mår dåligt typ. Vill ju att alla ska må bra. Önskar att man kunde göra mer, än att bara stå där helt likgiltig och hjälplös. Men jag gör så gott jag kan, kan inte göra mer än mitt bästa. true true. 
 
Snart kommer Alexander till mig, tjohoooo det ska bli så jävla kul. då jävlar blir det party hela helgen lång. Längtar! så där var jag positiv igen. Kan inte vara negativ. Bara lite ibland. hejdå

Kommentarer
Postat av: ebbbo

Du gör så mycket mer än vad du tror!!!!!! Skulle inte stå på benen utan dig. <3

Svar: <3<3<3<3 LOVE YOU
jesssicca!

2012-12-23 @ 01:16:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0