the wiz - en underbar resa

Nu är vi klara med musikalen. Sista föreställningen som var i fredagskväll var nog bäst alltså! det var så himla kul att visa den för alla våra nära och kära.
Vi fick sjukt mycket stöd!
Efter var det inte lika roligt längre. MYCKET SORLIGT! :'( alla satt och grät i floder. Det var sk'tjobbigt rent ut sagt. Men vi fick jääääättemycket beröm för hur mycket vi kämpat och hur bra vi är.
Jag är sjukt stolt över oss!! Genom det här året och den här resan har det varit mycket drama, men sååå hilma underbart också! Det har varit så obeskrivligt roligt verkligen.
Som tur är filmade pappa sista föreställningen, så den har jag sett tre gånger tror jag.
då sitter jag bara och ler när jag ser den. VI ÄR BÄST!

j

Kommentarer
Postat av: linn

absoluut ;)

tack jessicagullunge. Tror jag kommer imorgon :) <333

2010-06-01 @ 14:28:56
URL: http://liiiii.blogg.se/
Postat av: Erica

Vet du om din pappa eller Linns pappa kommer göra kopior? :)

2010-06-01 @ 22:58:18
URL: http://musice.blogg.se/
Postat av: Sara L

de va verkligen blod, svett o tårar, men så underbart sjukt kul!!! :)



Jessica, vet du när jag kan få min kopia? :) vill se oss igen!! :)



KRAM!!!!!

2010-06-03 @ 18:01:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0