skulle egentligen stått på söderstadion nu!

Pappa och en kompis står och tittar på hammarby-brage nu på söderstadion, skulle också varit med. men nej, planerade saker blev aldrig. Så nu sitter jag och tittar på matchen på tv. hihi
Det är ändå väldigt kallt ute. Så det är ändå ganska chill.

Imorgon ska jag hjälpa till på torget, då mitt lilla THE WIZ ska göra reklam för vår musikal. Det ska bli sjukt kul!
Senare på kvällen ska jag och familjen hem till Victorias familj och äta middag. Det ska bli grymt mysigt! Plus att Laila ska med. Efter det ska min underbara moster skjutsa mig till Filip, ska sova där. mys mys mys!
blir nog kvar hela söndagen antar jag.


HEJA BAJEN!!

j


Kommentarer
Postat av: Sussie Natalie

heja bajen! ;)

2010-05-09 @ 15:22:05
URL: http://hellosus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0