chill

nu är skoldagarna klara med riktiga lektioner, nästa vecka är det repvecka. JAG LÄNGTAR!

idag åkte filip till göteborg med basketlaget, han kommer hem sent på söndag. Gårdagen var inte den bästa dagen om man säger så, jag hatar att säga hejdå. Men han var så söt imorse. Han messade mig imorse och skrev att han skulle komma till skolan för min skull ♥ sen åkte han vid halv ett..

Imorgon - Plugg för hela slanten. Jeppe drar till karlstad för att spela fotboll.
Fredag - Dans på morgonen, plugg med tjejerna efter det. Pappa åker till karlstad. Jag och mamma blir hämtade av mormor, då vi åker till henne där det bjuds på middag. Moster är där med. Jag och mamma sover hos moster min.
Lördag - Stinsen tillsammans med mormor, mamma och moster. Shoppa lite grann! hihi kvällen kommer spenderas med mami.
söndag - plugga + tjejmiddag

j


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0