deppig

Kom hem ifrån Alessandra för en timme sen typ. Åkte till Vällingby för att möta henne. Vi gick runt och pratade massor verkligen! våra munnar pratade och pratade. Alltid lika kul att få prata med henne och att få vara med henne!!
Sen fick jag följa med henne upp till sig för att se hur hon bodde. Hon bodde jättemysigt tycker jag. Hennes rum var väldigt mysigt! hihi
Vi fortsatte och prata. Men det var jobbigt dock! eftersom hon åker till Italien imorgon så pratade vi en massa om det ochsådär. Mamma kom och hämtade mig vid tio. då gick jag ut till bilen och åkte hem.
Nu känner jag mig deppig eftersom jag vet att jan inte kommer få träffa henne på länge, hon kommer hem 12e augusti.
men vi kommer iaf mejla varje dag. så det är bra det!


bild från ikväll.

- Aless, vi ses alldeles alldeles snart igen!


j

Kommentarer
Postat av: Tobias

Ska nog sova nu :D gonatt!

2009-06-30 @ 23:36:36
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0