vilken värme

hejsan!

Det är helt härligt väder ute, sjukt varmt. Otroligt skönt att värmen hat kommit, sommarväder verkligen. me love!

igår var min roliga släkt här, vilka roliga människor man har som moster, morbror och mormor ;D hahaa och familjen såklart! det var grymt kul igår när dom var här iaf. Min morbror sov över här, han skulle titta på några lägenheter, så han åkte med mamma, pappa och jeppe. För jeppe skulle spela match idag.
HEJA JEPPE! :D

Så var jag på tippen igår också, med Palex, Miranda, Therese och Maja, det va sjukt kul. Vi spelade in två jätte roliga videor med Majas kamera, hahahaha, vi skrattade jätte mycket! <3<3

Nu ska jag gå ut och sola lite tror jag :)

/ j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0