tisdaag

hejhej :)

jag vet, läääänge sen jag skrev.

idag när vi hade musik, så övade vi på två låtar som vi ska sjunga på lördag på hässelbydagen, då ska vi stå på scenen där på torget och sjunga; Hallelujah I just love him so och Heal the world. På Heal the world ska vi alla sjunga en kort vers var, för det finns typ 10 verser eller nåt sånt :P eller fler. Det ska bli kuuuul :D Sitter och lyssnar på den, den är jätte bra och fin. Så kom till hässelbygård och lyssna på oss, klockan 11 tror jag att det är ;)
Senare på lördagen då ska vi spela upp vår teater, det är lite stressigt just nu med den, för några kan inte alla sina repliker, jag kan inte heller dom så bra, men kan ganska många iaf, så det är väl bra :) Men det ska bli kul iaf.

Idag efter Biologin kom Amanda till skolan, och hennes två kompisar, Amanda och Matilda.
Men när vi slutade biologin så stod typ alla i klassen samlade precis utanför salen, då undrade jag var det som hade hänt, men sen sa typ alla till mej att amanda stod utanför där, då gick jag till henne och kramade henne. :)<3

Efter lunchen regnade det sjukt mycket, det bara öste. alla hade typ luva på deras jackor eller tröjor, eller palex hade sin mattebok över huvudet för att hon inte skulle bli så blöt, hahaha :D men jag gick bara utan luva, eller bok ovanförhuvudet och såg glad ut, hahaha. jag är knäpp!

nu måste jag plugga på engelska läxan. <3 puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0