sommar!

hallå där! :)


vilket härligt sommarväder det är uta nu alltså, det är ju helt underbart!

vi fick sluta lite tidigare idag på spanskan för att tyskan och franskan hade ingen lektion idag, så då övertalade vi carmen att vi skulle få sluta tidigare, så det va braaa ;D
Efter spanskan gick vi till torget, jag skulle ge en vänner dvd till victoria. :)
Sen åkte jag, palex och maja sara. j till vällingby, men sara.j åkte hem för hon skulle ha träning. Så vi gick runt lite i vällingby. Palex frågade om vi kunde fika, då sa vi ja. Vi gick till tre olika cafeer, men då när maja frågade vad vill ni ha för något, då sa palex att hon inte ville ha något, då gick vi till donken istället och köpte en varsin glass, och satt och åt där. sen åkte vi alla hem iaf. :)
Juste, idag på slöjden hade maja en läppglans grej som jag frågade om jag fick ta, då sa hon ja. När jag hade tagit och lämnat tillbaka, kände jag efter en stund att det verkligen sved på läpparna, då sa maja att det är ett läppglans som gör att läpparna ''blir större'', det gjorde verkligen ont i läpparna så jag gick typ runt i klassrummet och försökte tänka på något annat, men det gick inte så bra, sen efter en stund när alla såg mina läppar då sa alla; ooj jessica vad stora läpparna blev. haha :D
jag bara fortsatte att gå runt och jag pratade typ med mej själv, och alla garvade åt mej, för jag såg så rolig ut.
men det var kul också faktist :D hahhaha!
ska fråga maja om en bild, för hon hade med sig sin kamera, så hon tog kort på mig , då får ni se hur mina läppar såg ut, hahah!!
efter skolan frågade jag om jag fick ha majas läppglans till måndag, och det fick jag. Jag håller typ på med dej hela tiden, och det luktar otroligt gott, och det smakar faktist gott också, hahah. okej, jag sitter inte och äter det men jaja. ;D

Idag ska jeppes fotbolls kompis familj komma hit och äta middag, trevligt trevligt!

Imorgon kommer min ''normala'' släkt hit och ska äta lunch-middag, det ska bli grymt kul! :D wohooo! <3 LOVE!

PUSS

/ j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0