måndag.

hejhej :)

har inte skrivit på lääänge.
jag har precis tittat på talang 2008 med familjen, nu tittar jag på american idol.

imorgon har vi musik första lektionen, då skulle vi typ ha vikarie, för henrik får riktiga musiklärare ska träna till niornas musikal. Jag ser verkligen fram emot att titta på deras musikal, de ska göra Oliver! :)
Vi ska titta på den nästa vecka, på torsdagen, den veckan ska vi ha bas och fördjupnings vecka. På förmiddagen ska jag arbeta med Powerpoint sen efter lunch ska jag ha idrott, då blir det bollspel. Så det ska bli kul! På fredag ska vi hela klassen till Polismuseumet, kul kul!


här är musikalen, :D

nu ska jag fortsätta att titta på American idol.

puss / j


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0