hemma

hejjjjj! :)

vår lilla teater som jag skrevi förra inlägget gick bra idag, haha .. när vi var klara så var det inte så himla många som aploderade, men det fanns några i klassen som klappade deras händer, haha :D

imorgon börjar vi 11.05, så himla sköönt alltså! :D glaaaaaad!! 
 
vänta, det ringer.............

så nu är jag tillbaka, det var papps, han sa att han hade köpt en födelsedagspresent.. haha igår hade pappa ringt mej på mobilen när jag var på lektion så jag kunde inte svara, men sen på kvällen när jag frågade honom vad han ville när han ringde mej, då sa han att han ville fråga vad jag önskade mej, jag ba; eh, jag fyller år om en månad liksom, men en miljon skulle sitta fint, hahaha :D då sa han; haha, aa men det är ju snart, man måste ju köpa i tid så man inte glömmer det.
men så i alla fall så sa han att han hade sett en kamera till mej, jag vill ha en ny kamera..
så nu när han sa att han hade köpt en present så frågade jag om det var en kamera, då sa han nej.. så undrar vad det kan vara! :D hahaa det återstår att se den 11 juni, för det är då jag fyller år! greaaaaat!

jag slänger in en grymt bra låt;

alla i min familj går runt och sjunger på den här hemma, hahaha :D:D

aja, pusss / j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0