nu ska jag börja igen!

heeeeej på er!

jag tror nog att jag faktist ska börja blogga igen, det låter bra det! :)

sitter och lyssnar på musik, yeaaaaahj hahah

idag har jag varit med palex och therese, vi har varit hemma hos mig. innan dom kom så säger jeppe att han såg att vår ena katt elvis var ute på vår tomt, då gick jag ut och tog honom,. Så frågade jag om han visste om sigge också kanske var ute, jag letade runt i hela huset, men jag hittade honom inte, då kom palex och therese, jag tittade runt i huset en gång till men nej, han va inte där. sen gick jag runt huset, men jag hittade honom inte, sen gick therese och palex också ut och hjälpte mig, då skrek therese till mig att hon hade hittat lille sigge, han var hos en granne, det typ fjärde huset, då tog jag honom och så skällde jag lite på jeppe att han måste sätnga efter sig när han går ut.
Sen bestämde vi oss hör att gå till ica och köpa något, då sa palex att min familj är rolig, då sa jag nej, det är den inte hahaha, inte när det händer sånt här att katterna springer ut,. hehe! men ibland så kan väl min familj vara lite rolig då, men ibland :D haha kallar min familj för; Familjen Normal! hahahahhahaha :D
Vi bestämde oss att vi skulle baka, vi letade upp ett recept det blev kladdkaka,. Det va jag och therese som gjorde det mesta för palex mådde mådde inte sådär jätte bra vid den tid punkten, men det gick ju ändå bra för mig och therese, ;D den blev suuper good! :D hihi
så var vi ute en stund , vi gungade lite och pratade , myspys, :) <33
     
Bilder från idag :D hihi<3

Det är så grymt skönt med sommarlov nu alltså, men vädret är inte lika grymt skönt, vill ha riktigt sommarväder fan!
hoppas att det kommer snart iaf!!! :D

I helgen ska jag till västerås för jeppe ska ha cup, Aros. Jeppe ska åka på torsdag med pappa. Han ska spela matcher på fredag, men det kommer jag inte kunna se, för att jag och mamma ska åka dit på kvällen. Vi ska sova hos min mormor. Så på fredag ska jag åka till sundbyberg för där jobbar min mormor, och dit kommer mamma efter jobbet, då ska vi fika tillsammans, sen ska vi hämta min moster som också ska följa med till mormor.
Sen på lördag ska vi åka och titta på jeppe, då ska stå och skrika och heja på honom och hans lag. HEJA JEPPE! HEJA BP! WOHOOOOO! :D hihihi

nästa vecka ska jag vara hemma, veckan efter ska jag och jeppe vara hos min mormor, vi åker dit nästa söndag och är kvar där till fredag, då kommer mamma och pappa och min moster dit så ska vi äta middag tillsammans och umgåsa. :)
jag hoppas att min morbror och hans tjej Ellan kommer då också, <33
jag och jeppe är alltid hos min mormor en vecka på sommarlovet. det är riktigt mysigt och kul :) <3


jag och jeppe från förra lördagen hos min mormor, då badade vi, det va ganska kallt, men jag kommer nog vara i poolen stora delen av vecka då vi kommer vara hos min mormor. :D tihi! <3333

lot's of love,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0