kväll.

nu sitter jag och lyssnar på radio , lyssnar på studio 107.5 , jätte bra remix låtar och sådär. :D hihi man kan dansa loss till dom iaf, och det är ju grymt bra , haahhaa :D inte för att jag står hemma själv och gör det , men det är ju bra att lyssna på när man har fest, eller nåt liknande .

fick preis ett sms från jeppe , han skrev att han skulle gå och lägga sig . sötaste lillebor! <3 hihi



jag och jeppe . tihi <3 :)

ska snart sätta på en film tror jag , vet inte riktigt. blir nog så.

imorgon ska jag åka till rissne för att möta upp min mormor, eller hon kommer och hämta mig med sin bil, sen ska vi hämta min mamma på jobbet. sen ska vi fika för vi ska vänta på att min moster slutar jobbet då åker vi och hämtar henne och beger oss hem till min mormor . det ska bli kul och mysigt . <3

lot's of love .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0