hemma

heeejsan, idag kom jag hem från västerås.

tack victoria för att du gjorde om designen :D 

jeppes lag vann guld, tjohooooooooooooooooooooo :D jag är verkligen super glad!
det var verkligen en grym final, men jeppe fick inte spela något i den :( det var tråkigt men han fick iaf göra ett jätte snyggt mål i semin, och det är jag enormt glad över. :D ÄLSKAR DIG LILLEBROR <333333333

jag, mamma, pappa och min moster sov hos min mormor, dom här dagarna när det var cup. vi hade det grymt mysigt oc vääääldigt trevligt. älskar er <3 :)
vi är ju verklige inte normala asså. haahhahaa :D men så är det .

bilder kommer imorgon. :)

nu på kävllen var jag ute med amanda och miranda, :D <3 har inte träffat miranda på typ två veckor. men amanda har jag inte träffat på år känns det som. så det var grymt att få träffa dom. <3 :D

lot's of love! <3

Kommentarer
Postat av: miranda

det va grymt att träffa dig me jessica!!!!<333

2008-06-29 @ 23:29:54
URL: http://mirandaisraelsson.blogg.se/
Postat av: Victoria

Varsågod :) Hade ändå tråkigt liksom :)

2008-06-30 @ 20:40:34
URL: http://viml.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0