härliga sommar

hejsan alla i sommarvädret!
Det är så otroligt skönt ute alltså :D, sommarsommarsommarsommarSOOOOOMMAR! jag bara äääääälskar det! <3

Idag har jag varit på dop, det var mammas kompis som som döptes. Så grillade vi när vi kom hem, grymt gott var det kycklingspett och potatis salad, mums! :)

Igår var jag i vällingby med Sussie, vi köpte student present till en kompis som vi ska till på torsdag, det ska bli kul, eller vi känner typ ingen där då, eller Pernilla då som tar studenten, men jaja jag och Sussie får väl sotta där och se glada ut, hehe :D Mamma köpte en klänning till mej igår också, Taack mammi! :)
  klänningen som jag fick, hade på mej den idag.

Tio dagar kvar nu till skolavslutningen och till min födelsedaag! :D tjohooooooo! kulkulkul!

Det är bara fyra dagar i skolan den här veckan, på fredag är det nationaldag, ledigt betyder det! soooft! :D hahaaha
men då ska vi sjunga vid hässelbyslott.

puss o hej / j


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0