godmorgon!

Gick upp för en liten stund sen. Vaknade klockan tolv av Jeppe, för han ville veta mammas mobil nummer. Sen låg jag och gosade lite med Sigge. mys, :)

igår kväll tittade jag på vänner, :D tittade till klckan var tolv tror jag, sen gick jag och la mig, men jag somnade inte alls, jag låg och smsade med maja lite, hon är på sitt land , miranda är också där dom åkte igår. Miranda låg tydligen och sov. hehe :)
Jag gjorde ett försök att sova vid två , då somande jag efter en stund och åkte till drömmarnas land, hahahahaha :D

lägger upp lite bilder från igår kväll, 

   
Jeppe tittade på hans fotbollslag hemsida.


egobild på mig, haaha


jag spelade lite gitarr, det lät ju jätte bra .  NOT ! hahahaha

nu ska jag äta lite frukost/lunch

lot's of love


Kommentarer
Postat av: Palex

Haha, har du inte stämt gitarren ännu?



Puss <33

2008-06-25 @ 15:32:49
URL: http://alexandrapalmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0