äntligen!

Heej! ;D

äntligen är värmen här, nu känns det faktist som sommarlov!

Victoria sov över hos mig inatt, vi tog massor med kort, ska lägga upp några hade jag tänkt ;) Vi hade vattenkrig igår, haha. det var kul kul, men vattnet i vår vattenslang är kallt, plus att det inte var sådär jätte varmt igår, men jaja , vi hade kul ändå så det va super bra det! tycker jag. :)
igår kväll spelade vi fifa 08, haha :D det va ju kuuuuuuuul, hahaha. jag suger på det men jaja , men ingen vann iaf.
så fixade vi en blogg till min kära lillebror Jeppe, den heter; fotbollsjeppe.blogg.se
han har inte skrivit så mycket , han åkte för typ två timmar sen till västerås , han ska ju ha cup. LYCKA TILL JEPPE! <3
jag ska ju åka och titta på lördag , great!! :)
Så titade vi på massor med bloggar jätte länge, haha , vi hittade en rolig film på när amanda pratar engelska,
Till Amanda; du är grym på engelska :D<33
Vi vaknade tolv idag, då gick vi upp och åt frukost så tittade vi klart på Mr. Bean på semester, för vi tittade lite på den igår natt, men vi ttitade inte på hela. den är sååå rolig den filmen, haha :D
Senare gick vi till ica och köpte päroncider (inte alkohol i) så satte vi oss på verndan och tog fler kort, så hade vi jeppe brevid oss som tjatade om när pappa skulle komma och hämta honom, haha ;p .
Nu ska jag lägga ut lite bilder  från igår  ;
      
     

Bilder från idag;
    
   


JAG ÄLSKAR MIN VICTORIA! <3 :)

lot's of love!


Kommentarer
Postat av: Victoria L

Sista bilden??? SHIT, i hate it, but i love U2 :) <33

2008-06-26 @ 19:24:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0