tränatränatränaträäääna!

sitter och tränar på låtarna som vi ska sjunga på disney konserten, (:
20 november ;D wohoo, det ska bli jätte kul faktist (:

asså shit, jag längtar REDAN till julafton :O hahaha, crazy, jag vet!
men så blir det när man sitter och pratar om jul hemma hos mormor :), älskar julaftonar :), så himla mysigt,
ÄLSKAR MIN KNÄPPA SLÄKT (: , vi är verkligen normala ;P hah, INTE! :)
moster&morbror, gud va ni är roliga, skrattar HELA tiden när jag har er i närheten! :) älskar er så himla mycket (:, du med mormor, du är världens bästa mormor! (: länktar till julafton med er bästa släkt! :) , när vi tittar på kalle anka tillsammans :), haha.., alla sitter och sjunger med,. jul middagen är MYSPYS (:, alla är så glada, ni sprider glädje, ni..
och PAKETEN! :D hihi, bästa :D, jag och jeppe delar ut,
haha, kommer ihåg; ÅÅH!, RISKAKOR , så kul det var! :D ,
vill tillbaka till julen 05 (:
ÄLSKAR ER, NI ÄR BÄST! (:

puss&kram (:

Kommentarer
Postat av: fgh

MEN DET HETER LÄNGGGGGGTAR.INTE LÄNKTAR

2007-11-05 @ 18:50:05
Postat av: jessica svarar

nu har jag ändrat!, haha ;P

2007-11-05 @ 19:00:23
Postat av: fgh återsvarar

bra :D hahaha

2007-11-06 @ 17:42:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0