torsdag!

hejssvejs! :)
dagen började med dans i typ två lektioner, jätte jobbigt, JÄTTE KUL! :D
jag förstår inte hur vi ska kunna en dans till, men det blir nog bra, eller vet.. för det är carmela vi pratar om ;) hehe

matte provet idag, BLÄÄ! hate math .., det gick nog bra men inte på dom sista uppgiterna ;p alla som var kvar blev typ förbannade på varandra, alla skrek; TYYYYST! , HÅLL KÄFTEN :P haha, och jag satt och garvade för jag blev så arg, :P hahah,
slängde pennan i bordet så den flög åt alla håll. jag och beckis fick inte stanna kvar och göra sista uppgiften, blää för det med,..

det är så mycket nu i skolan; engelska prov, religion häfte som vi håller på att göra, kemai prov+läxförhör..... snacka om MYCKET! ajuste, så måste vi träna på låtarna och danserna till disney konserten.

på onsdag fyller pappa år, MÅSTE KÖPA NÅGOT! hjälp!
jag hittar väl på något, hoppas jag (:


imorgon är det FREEEDAG! :D tjohoooooo!

PUSS&KRAMAR! :) / jessica pessica ;D haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0