Tisdag! :)


HEJHEJ! :)

idag är det tisdag, så idag hade vi musik :), det va kul, vi övade på låtarna till disney konserten som är snart, hihi.. jag kommer vara apa ;D hahah
vi alla som är apor, eller som ska vara apor övade i prisma på dansen som vi ska ha till, det va kul, sista gången var roligast, när vi dansade och sjöng samtidigt så skrek jag ihjäl mej + att jag garvade ihjäl mej också ;p hah.
så tränade jag&albin på; en helt ny värld (: det gick bra, eller halv bra för mej.. :)
för amanda gick det jätte bra :D, hon sjunger så himla bra (:

Innan teatern idag så skulle palex köpa lite choklad, då skulle jag hålla i några femmor, och jag tappade en femma så att den hamn under hissen, ;/
FÖRLÅT PALEX! men det är okej nu :) hihi

det är typ 47 dagar kvar till julafton ;D wohoo! haha, jag vet att jag är galen men jaja (:

PUSS&HEJ! ( :

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0